Ποιο προϊόν ανακαλεί η ΙΚΕΑ και ζητά να μην χρησιμοποιείται από τους καταναλωτές;
Η ΙΚΕΑ ενημερώνει τους καταναλωτές που έχουν αγοράσει πριν τον Φεβρουάριο 2017 πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ, να σταματήσουν να τις χρησιμοποιούν και να τις επιστρέψουν σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ για την πλήρη αποζημίωση τους.
Η ανάκληση έχει προληπτικό χαρακτήρα και βασίζεται σε πέντε περιστατικά σύμφωνα με τα οποία οι πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ συμπτύχθηκαν κατά την χρήση τους λόγω λανθασμένης συναρμολόγησης και επανατοποθέτησης του υφάσματος στην πολυθρόνα από τους χρήστες μετά την πλύση του.
Σε κάποιες περιπτώσεις υπήρξε ανάγκη ιατρικής φροντίδας.
Η ασφάλεια των προϊόντων είναι η πρωταρχική προτεραιότητα για την ΙΚΕΑ και όλα τα προϊόντα μας είναι σύμφωνα με την διεθνή και εθνική νομοθεσία καθώς και όλες τις σχετικές προδιαγραφές.
Δείτε τις πολυθρόνες θαλάσσης που ανακαλούνται:
Στις πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ έγιναν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι λαμβάνοντας την σχετική έγκριση.
Η ΙΚΕΑ μόλις έλαβε τις αναφορές ξεκίνησε άμεσα πλήρη έρευνα για να βρεθεί η αιτία του προβλήματος.
Η έρευνα κατέληξε σε βελτιωμένο σχεδιασμό της πολυθρόνας με σκοπό να περιορίσει ακόμη περισσότερο την πιθανότητα λανθασμένης συναρμολόγησης της πολυθρόνας και επανατοποθέτησης του υφάσματος από τον χρήστη μετά την πλύση του.
Οι πολυθρόνες με τον ανανεωμένο σχεδιασμό θα είναι διαθέσιμες από τον Φεβρουάριο 2017. Η ΙΚΕΑ στην ανακοίνωσή της ζητά συγνώμη για την οποιαδήποτε τυχόν αναστάτωση.
ΠΗΓΗ: fimes.gr
Παράπονα Ρόδου