Προσοχή: Πρόστιμο σε φορτηγάκια που δεν φέρουν στοιχεία στις δύο πλευρές




Βαρύ πρόστιμο περιμένει τους ιδιοκτήτες ΙΧ φορτηγών, πάνω στα οποία δεν αναγράφονται συγκεκριμένα στοιχεία, σε εμφανή σημεία στις δύο πλευρές του οχήματος.




Σύμφωνα με υπουργική απόφαση που ισχύει από το 1991 (Α2/ 29542/5347/ 1991 υ.α), στις δύο πλευρές του αμαξώματος του ΦΙΧ πρέπει να αναγράφονται τα εξής: η χρήση (ιδιωτική), ο αριθμός κυκλοφορίας, ονοματεπώνυμο /τίτλος επιχείρησης, η έδρα της επιχείρησης, το μικτό βάρος και το ωφέλιμο φορτίο.





Αυτό που κάνει πλέον επιτακτική την ανάγκη να συμμορφωθούν με την παραπάνω απόφαση όσοι έως τώρα το είχαν αμελήσει, είναι ότι η μη αναγραφή των παραπάνω στοιχείων θεωρείται πλέον και φορολογική παράβαση, η οποία τιμωρείται με πρόστιμο ύψους 2.500 ευρώ
http://kostasliourtas.blogspot.gr/2015/01/blog-post_288.html

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 σχόλια:

σχόλια
Ανώνυμος
23 Ιανουαρίου 2015 στις 11:56 μ.μ. delete

Γεια σε όλους, Το όνομά μου είναι Courtney Bieneman, ένας πολίτης των ΗΠΑ? Είμαι 42 χρόνια ηλικίας .. Θέλω να χρησιμοποιήσουν αυτό το μέσο για να σας ενημερώσουμε για την καλοσύνη του Κυρίου για οδηγώντας τελικά μου σε πραγματικά και γνήσια δανειστής δανείου που ονομάζεται κ Mason Ντιέγκο, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ντιέγκο Δάνειο Εταιρείας μετά έχουν scammed από άλλα πλαστά δανειστές, ήμουν απελπισμένος και δεν γνωρίζουμε ποιος να εμπιστευτεί, ενώ ήρθε και να θέσει ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπό μου σε μεγαλύτερη έκπληξη μου. Όποιος από εσάς που έχουν επίσης πέσει θύμα απάτης, θα πρέπει να ενοχλεί όχι περισσότερο μαρούλι, έχω να σας φέρει καλά νέα και ο μόνος δανειστής που μπορείτε να εμπιστευθείτε, απλά επικοινωνήστε μαζί τους τώρα μέσω email: diegoloancompany@yahoo.com για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς για να πάρει το δάνειό σας. Και για άλλη μια φορά χάρη να του Mason Ντιέγκο που μου έδωσε ένα δάνειο ύψους 154,000.00 δολάρια ...

Reply
avatar