Μεγάλη προσοχή, προσέξτε μην την πατήσετε και εσείς - Άρπαξαν πάνω από 3.000 ευρώ με «μαϊμού» e-mail τράπεζας







Θύμα ηλεκτρονικής απάτης (phising) έπεσε γυναίκα στην Θεσσαλονίκη. Της έστειλαν «μαϊμού» e-mail από την τράπεζα για να ανανεώσει την χρεωστική της κάρτα και της αφαίρεσαν χρήματα ενώ χρέωσαν και τις πιστωτικές της κάρτες.




Η ίδια μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη εξηγεί πως κατάφεραν οι επιτήδειοι να την εξαπατήσουν «την Μεγάλη Δευτέρα ενώ ήμουν στην δουλειά μου, μου ήρθαν τρία απανωτά email, από την τράπεζα Πειραιώς που δεν ήταν τελικά όμως η τράπεζα Πειραιώς. Το πρώτο το αγνόησα, το δεύτερο το πάτησα, και είμαι και ενημερωμένη πρέπει να πω» είπε.




«Ήταν πιστή αντιγραφή των χαρακτηριστικών της τράπεζας. Το θέμα είναι ότι το είδα από κινητό και δεν το πρόσεξα εκείνη την στιγμή. Αν το έβλεπα από υπολογιστή θα το έβλεπα (ότι πρόκειται για απάτη) γιατί μεταγενέστερα που το είδα είπα πως είναι δυνατόν να την πάτησα. Μέσα είχε ένα link σαν εικονίδιο που έλεγε ενεργοποιείστε τώρα. Μου έλεγαν στην ουσία ότι ακυρώνεται η χρεωστική μου κάρτα και για να μην ακυρωθεί πρέπει να μπω να ενημερώσω τα στοιχεία μου» σημειώνει.




«Το δεύτερο mail το πάτησα και με πήγε σε ένα περιβάλλον σαν να έμπαινα στο e- banking μου. Μπήκα και βγήκα δύο – τρεις φορές και πείστηκα ότι είναι το e-banking μου. Μετά πάτησα τα στοιχεία της χρεωστικής μου και μου ήρθε το extra pin στο τηλέφωνο και μόλις είχα πληρώσει ύδρευση και το είδα ότι υπήρχε αυτό και λέω εγώ είμαι. Και μέχρι να φτάσω στο σπίτι, μου είχε μπλοκάρει η τράπεζα τις κάρτες μετά από 10 λεπτά. Και λέω τι έγινε;




«Μου πήραν ότι είχε μέσα ο λογαριασμός, μεταφέροντας τα στον λογαριασμό που είχα δώσει τα στοιχεία της χρεωστικής. Και μου χρεώσανε και τις πιστωτικές» λέει. «Δεν υπήρχε κόφτης από την τράπεζα. Τις έκοψαν μετά από 30 συναλλαγές» σημειώνει.




Όσον αφορά τις χρεώσεις στις πιστωτικές είπε πως το ποσό είναι 2.000 ευρώ ενώ συνολικά η «ζημιά» ανέρχεται στα 3.100 ευρώ.

https://www.thessnews.gr/

https://www.ksipnistere.com/2021/05/3000-e-mail.html

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 σχόλια

σχόλια
22 Νοεμβρίου 2021 στις 7:24 μ.μ. delete

Καλημέρα κυρίες και κύριοι, Εάν χρειάζεστε δάνειο, κάντε αίτηση για δάνειο μέσω της Novelty Finance Inc.

Σας λείπουν συνεχώς μετρητά επειδή σας έχουν αρνηθεί δάνειο από την τράπεζά σας ή άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα λόγω ανεπαρκών εξασφαλίσεων, αναλογίας χρέους προς εισόδημα, χαμηλής πιστωτικής βαθμολογίας, υψηλού επιτοκίου ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο;

Έχετε κουραστεί από την τρέχουσα οικονομική σας κατάσταση; Χρειάζεστε μια ώθηση στα οικονομικά σας; Κουραστήκατε να πληρώνετε περισσότερα από όσα θα έπρεπε για υψηλά επιτόκια; Σου αξίζει μια καλύτερη λύση.

Η Novelty Finance Inc, είναι εδώ με ένα πιστωτικό όριο που μπορεί να σας βοηθήσει να επιδιώξετε τους γενικούς οικονομικούς σας στόχους.

Με την προσφορά δανείου Novelty Finance, είστε σίγουροι για ποιοτικές υπηρεσίες δανείου όπως π.

• Επιδοτούμενο επιτόκιο 3%, χωρίς κρυφές χρεώσεις.
• Υποβάλετε αίτηση ηλεκτρονικά (Εύκολη εφαρμογή στο δικό σας κατάλληλο μέρος και ώρα)
• Γρήγορη και εύκολη έγκριση εντός 24 ωρών.
• Λάβετε έως και 5 εκατομμύρια ευρώ/δολάρια.
• Ασφαλής και αξιόπιστη διαδικασία, 100% ασφαλής.

Προσφέρουμε κάθε είδους υπηρεσίες δανείου, βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο δάνειο, δάνειο με εξασφάλιση και χωρίς εξασφαλίσεις, προσωπικό δάνειο, επιχειρηματικό δάνειο, δάνειο εξυγίανσης χρέους, επενδυτικό δάνειο ή δάνειο για την ολοκλήρωση του έργου σας κ.λπ.

Για να υποβάλετε αίτηση για δάνειο, στείλτε μια επαφή με την Novelty Finance Inc, μέσω
Email: (noveltyfinances@gmail.com)
WhatsApp/ Telegram: +447915601531
Τηλέφωνο: +447915601531

με εκτιμιση
Η κυρία Davina Claire
Διευθύνων Σύμβουλος, Novelty Finance Inc.

Reply
avatar
9 Σεπτεμβρίου 2023 στις 9:20 μ.μ. delete

Ήμουν θύμα απάτης, αλλά όταν είδα μια ανάρτηση σχετικά με ένα δάνειο για το πώς μια γυναίκα με τρία παιδιά πήρε δάνειο από την προσφορά δανείου του Mr. Christ Harmony, συγκλονίστηκα. Μόλις εγκρίθηκε το δάνειό μου στις 19 Δεκεμβρίου 2022 και έλαβα το δάνειό μου στις 20 Δεκεμβρίου 2022. Εάν βρίσκεστε σε οικονομική κρίση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με αυτόν τον ιδιωτικό δανειστή που χορηγεί δάνειο με επιτόκιο 2% σε όλο τον κόσμο . Λάβετε το νόμιμο δάνειό σας στην προσφορά δανείου Mr. Christ και σταματήστε να χάνετε χρόνο με ψεύτικους δανειστές. Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα μέσω e-mail: christharmonyloanfund@gmail.com

Reply
avatar